Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech nemají s klienty bezprostřední kontakt. Poskytují jim informace a rady, odpovídají na jejich dotazy týkající se zboží, služeb a politik organizací a zpracovávají finanční transakce prostřednictvím telefonů a elektronických komunikačních médií, jako je email.

Vaše vzdělání: Poloprovozní

Zkontrolujte si svůj plat

  • Platové rozpětí většiny pracovníků v Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech - z 32 113 Kč na 46 261 Kč za hodinu - 2025.
  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech vydělává na začátku pracovního poměru obvykle 32 113 Kč až 41 448 Kč hrubého měsíčně.
  • Po pěti letech práce je to mezi 33 715 Kč a 43 667 Kč měsíčně za 40hodinový pracovní týden.

Pracovní úkoly

  • Vyřizování příchozích hovorů a zpráv klientů, např. Zodpovídání dotazů, vyřizování žádostí o služby a řešení stížností
  • Identifikace požadavků a zadávání řešených situací do počítačového systému
  • Předávání úkolů jiným útvarům v případě nutnosti
  • Fakturace a vyřizování plateb v případě potřeby
  • Odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům
  • Poradenství pro klienty o doplňkových výrobcích a službách
Loading...