Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech nemají s klienty bezprostřední kontakt. Poskytují jim informace a rady, odpovídají na jejich dotazy týkající se zboží, služeb a politik organizací a zpracovávají finanční transakce prostřednictvím telefonů a elektronických komunikačních médií, jako je email.
Vaše vzdělání:
Poloprovozní
Zkontrolujte si svůj plat
- Platové rozpětí většiny pracovníků v Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech - z 32 113 Kč na 46 261 Kč za hodinu - 2025.
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech vydělává na začátku pracovního poměru obvykle 32 113 Kč až 41 448 Kč hrubého měsíčně.
- Po pěti letech práce je to mezi 33 715 Kč a 43 667 Kč měsíčně za 40hodinový pracovní týden.
PlatoMetr
Pracovní úkoly
- Vyřizování příchozích hovorů a zpráv klientů, např. Zodpovídání dotazů, vyřizování žádostí o služby a řešení stížností
- Identifikace požadavků a zadávání řešených situací do počítačového systému
- Předávání úkolů jiným útvarům v případě nutnosti
- Fakturace a vyřizování plateb v případě potřeby
- Odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům
- Poradenství pro klienty o doplňkových výrobcích a službách