Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech nemají s klienty bezprostřední kontakt. Poskytují jim informace a rady, odpovídají na jejich dotazy týkající se zboží, služeb a politik organizací a zpracovávají finanční transakce prostřednictvím telefonů a elektronických komunikačních médií, jako je email.

Vaše vzdělání: Poloprovozní

Zkontrolujte si svůj plat

  • Většina pracovníků, kteří pracují jako Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech , má v roce 2024 plat 17 628 Kč až 29 692 Kč měsíčně.
  • Měsíční mzda pracovníků, kteří pracují jako Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech na nejnižší úrovni, je od 17 628 Kč do 29 243 Kč.
  • Po získání 5 let zkušeností bude příjem od 18 030 Kč do 30 177 Kč měsíčně.

Pracovní úkoly

  • Vyřizování příchozích hovorů a zpráv klientů, např. Zodpovídání dotazů, vyřizování žádostí o služby a řešení stížností
  • Identifikace požadavků a zadávání řešených situací do počítačového systému
  • Předávání úkolů jiným útvarům v případě nutnosti
  • Fakturace a vyřizování plateb v případě potřeby
  • Odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům
  • Poradenství pro klienty o doplňkových výrobcích a službách
Loading...