Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech nemají s klienty bezprostřední kontakt. Poskytují jim informace a rady, odpovídají na jejich dotazy týkající se zboží, služeb a politik organizací a zpracovávají finanční transakce prostřednictvím telefonů a elektronických komunikačních médií, jako je email.
Vaše vzdělání:
Poloprovozní
Zkontrolujte si svůj plat
- Většina pracovníků, kteří pracují jako Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech , má v roce 2024 plat 17 628 Kč až 29 692 Kč měsíčně.
- Měsíční mzda pracovníků, kteří pracují jako Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech na nejnižší úrovni, je od 17 628 Kč do 29 243 Kč.
- Po získání 5 let zkušeností bude příjem od 18 030 Kč do 30 177 Kč měsíčně.
PlatoMetr
Pracovní úkoly
- Vyřizování příchozích hovorů a zpráv klientů, např. Zodpovídání dotazů, vyřizování žádostí o služby a řešení stížností
- Identifikace požadavků a zadávání řešených situací do počítačového systému
- Předávání úkolů jiným útvarům v případě nutnosti
- Fakturace a vyřizování plateb v případě potřeby
- Odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům
- Poradenství pro klienty o doplňkových výrobcích a službách