Pracovníci v informačních kancelářích odpovídají na osobní, písemné, emailové a telefonické dotazy a stížnosti související se zbožím, službami a politikami organizací, dále poskytují informace a odkazují tazatele i na jiné zdroje. Jsou v bezprostředním kontaktu s klienty nebo s výrobou nabízených výrobků a služeb.
Vaše vzdělání:
Poloprovozní
Zkontrolujte si svůj plat
- Platové rozpětí většiny pracovníků v Pracovníci v informačních kancelářích - z 30 307 Kč na 49 312 Kč za hodinu - 2025.
- Pracovníci v informačních kancelářích vydělává na začátku pracovního poměru obvykle 30 307 Kč až 44 408 Kč hrubého měsíčně.
- Po pěti letech práce je to mezi 31 227 Kč a 45 203 Kč měsíčně za 40hodinový pracovní týden.
Pracovní úkoly
- Zodpovídání dotazů o zboží, službách a politikách organizací, poskytování informací o dostupnosti zboží a služeb, o jejich umístění a cenách a o souvisejících otázkách
- Zodpovídání dotazů týkajících se problémových situací, poskytování informací, poradenství a jiných forem podpory
- Evidence poskytovaných informací a vyřizovaných stížností
- Předávání složitějších dotazů vedoucím týmů nebo odborným poradcům
- Vydávání příslušných formulářů, informačních materiálů a brožur zainteresovaným stranám