Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií poskytují uživatelům technickou podporu osobně, telefonicky a elektronicky. Tato technická podpora zahrnuje řešení dotazů a problémů týkajících se softwaru, hardwaru, sítí, databází, internetu a periferních zařízení počítačů. Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií dále uživatelům poskytují poradenství a podporu při vývoji, instalaci a údržbě systémů.

Vaše vzdělání: Pokročilý

Zkontrolujte si svůj plat

  • Platové rozpětí většiny pracovníků v Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií - z 32 906 Kč na 46 170 Kč za hodinu - 2025.
  • Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií vydělává na začátku pracovního poměru obvykle 32 906 Kč až 45 204 Kč hrubého měsíčně.
  • Po pěti letech práce je to mezi 35 053 Kč a 48 141 Kč měsíčně za 40hodinový pracovní týden.

Pracovní úkoly

  • Zodpovídání dotazů uživatelů o problémech s provozem softwaru a hardwaru
  • Zadávání příkazů a pozorování funkce systému s cílem ověřit správnou činnost a odhalit chyby
  • Instalace a provádění drobných oprav hardwaru, softwaru a periferních zařízení v souladu s návrhovými a instalačními parametry
  • Dohled nad běžným provozem komunikačních a počítačových systémů
  • Nastavování zařízení pro uživatele, provádění nebo zajištění provedení správné instalace kabelů, operačních systémů a příslušného softwaru
  • Instalační činnosti a vedení záznamů o denních transakcích datové komunikace, problémech a provedených opravách
  • Simulace a reprodukce technických problémů zjištěných na straně uživatelů
  • Vyhledávání v pokynech pro uživatele, technických návodech a další dokumentaci za účelem analýzy a realizace řešení
  • Pomoc aplikačním programátorům, vývojářům systémů a dalším ICT profesionálům při vývoji a testování produktů a služeb ICT
Loading...