Specialisté v oblasti reklamy a marketingu

Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu připravují a koordinují reklamní strategie a kampaně, určují trh pro nové produkty a služby a vyhledávají a rozvíjejí tržní příležitosti pro nové a stávající zboží a služby.

Vaše vzdělání: Vysoce kvalifikovaný

Zkontrolujte si svůj plat

  • Platové rozpětí většiny pracovníků v Specialisté v oblasti reklamy a marketingu - z 34 911 Kč na 73 412 Kč za hodinu - 2025.
  • Specialisté v oblasti reklamy a marketingu vydělává na začátku pracovního poměru obvykle 34 911 Kč až 56 421 Kč hrubého měsíčně.
  • Po pěti letech práce je to mezi 38 089 Kč a 65 593 Kč měsíčně za 40hodinový pracovní týden.

Pracovní úkoly

  • Plánování, vytváření a organizace reklamních politik a kampaní na podporu cílů prodeje
  • Poskytování poradenství řídícím pracovníkům a klientům v oblasti strategie a kampaní s cílem dosáhnout na cílové trhy, vytváření povědomí zákazníka a účinné propagování vlastností zboží a služeb
  • Tvorba reklamních spotů a textů, zajišťování televizní a filmové produkce a umístění reklamy ve sdělovacích prostředcích
  • Analýza údajů o spotřebitelských vzorcích a preferencích
  • Výklad a předpovídání současných a budoucích zákaznických trendů
  • Výzkum potenciální poptávky a charakteristiky trhu pro nové zboží a služby a shromažďování a analýza údajů a jiných statistických informací
  • Podpora růstu a rozvoje podniku prostřednictvím přípravy a realizace marketingových cílů, politik a programů
  • Zadávání a provádění průzkumů trhu s cílem stanovit tržní příležitosti pro nové a stávající zboží a služby
  • Poskytování poradenství v různých oblastech marketingu, jako je produktový mix, stanovení cen, podpora reklamy a prodeje, prodejní a distribuční kanály
Loading...