Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu připravují a koordinují reklamní strategie a kampaně, určují trh pro nové produkty a služby a vyhledávají a rozvíjejí tržní příležitosti pro nové a stávající zboží a služby.
Vaše vzdělání:
Vysoce kvalifikovaný
Zkontrolujte si svůj plat
- Platové rozpětí většiny pracovníků v Specialisté v oblasti reklamy a marketingu - z 34 911 Kč na 73 412 Kč za hodinu - 2025.
- Specialisté v oblasti reklamy a marketingu vydělává na začátku pracovního poměru obvykle 34 911 Kč až 56 421 Kč hrubého měsíčně.
- Po pěti letech práce je to mezi 38 089 Kč a 65 593 Kč měsíčně za 40hodinový pracovní týden.
PlatoMetr
- Advertisement designer, reklamní návrhář(ka)
- Advertising consultant, reklamní konzultant(ka)
- Advertising copywriter, autor reklamních textů
- Art director advertising, umělecký ředitel / umělecká ředitelka v oblasti reklamy
- Communication professional, odborník/ice v oblasti komunikace
- Internetový(-á) obchodník(-ce) (i-marketing)
- Market analyst, Tržní analytik(-čka)
- Marketing specialist, marketér(ka)
- Pracovník(-ice) průzkumu trhu
Pracovní úkoly
- Plánování, vytváření a organizace reklamních politik a kampaní na podporu cílů prodeje
- Poskytování poradenství řídícím pracovníkům a klientům v oblasti strategie a kampaní s cílem dosáhnout na cílové trhy, vytváření povědomí zákazníka a účinné propagování vlastností zboží a služeb
- Tvorba reklamních spotů a textů, zajišťování televizní a filmové produkce a umístění reklamy ve sdělovacích prostředcích
- Analýza údajů o spotřebitelských vzorcích a preferencích
- Výklad a předpovídání současných a budoucích zákaznických trendů
- Výzkum potenciální poptávky a charakteristiky trhu pro nové zboží a služby a shromažďování a analýza údajů a jiných statistických informací
- Podpora růstu a rozvoje podniku prostřednictvím přípravy a realizace marketingových cílů, politik a programů
- Zadávání a provádění průzkumů trhu s cílem stanovit tržní příležitosti pro nové a stávající zboží a služby
- Poskytování poradenství v různých oblastech marketingu, jako je produktový mix, stanovení cen, podpora reklamy a prodeje, prodejní a distribuční kanály
Vyplňte dotazník
- Advertisement designer, reklamní návrhář(ka)
- Advertising consultant, reklamní konzultant(ka)
- Advertising copywriter, autor reklamních textů
- Art director advertising, umělecký ředitel / umělecká ředitelka v oblasti reklamy
- Communication professional, odborník/ice v oblasti komunikace
- Market analyst, Tržní analytik(-čka)
- Marketing specialist, marketér(ka)