Odborní pracovníci v oblasti sociální práce spravují a uskutečňují programy sociální pomoci a poskytují komunitní služby a dále pomáhají klientům při řešení osobních a sociálních problémů.
Vaše vzdělání:
Pokročilý
Zkontrolujte si svůj plat
- Platové rozpětí většiny pracovníků v Odborní pracovníci v oblasti sociální práce - z 30 663 Kč na 47 328 Kč za hodinu - 2025.
- Odborní pracovníci v oblasti sociální práce vydělává na začátku pracovního poměru obvykle 30 663 Kč až 44 456 Kč hrubého měsíčně.
- Po pěti letech práce je to mezi 33 015 Kč a 47 791 Kč měsíčně za 40hodinový pracovní týden.
PlatoMetr
Pracovní úkoly
- Shromažďování informací o potřebách klientů a hodnocení jejich dovedností a silných a slabých stránek
- Poskytování pomoci osobám s postižením nebo starším lidem při získávání služeb a zlepšování jejich schopnosti fungovat ve společnosti
- Poskytování pomoci klientům s nalezením možností řešení, zpracování akčních plánů během poskytování nezbytné podpory a pomoci
- Poskytování pomoci klientům nalézt a získat přístup ke zdrojům ve společnosti zahrnujícím právní, zdravotní a finanční pomoc, dále pomoc při hledání ubytování, zaměstnání, dopravy, pomoc se stěhováním, denní péčí a jinými službami
- Poskytování poradenství klientům ubytovaným ve chráněném bydlení a domech na půl cesty, dohled nad jejich činností a pomoc při plánování aktivit před propuštěním a při propuštění
- Účast na výběru klientů a jejich přijímání do příslušných programů
- Poskytování krizové intervence a ubytování v azylových domech
- Organizování seminářů o životních dovednostech, programů na léčbu látkových závislostí, programů řízení chování, programů služeb pro mládež a programů sociálních služeb pod vedením specialistů v oblasti sociální práce nebo zdravotnictví
- Poskytování pomoci při hodnocení účinnosti zásahů a programů prostřednictvím monitorování a podáváním zpráv o pokroku klientů
- Udržování kontaktů s jinými organizacemi poskytujícími sociální služby, se školami a s poskytovateli zdravotní péče s cílem poskytovat informace a získávat zpětnou vazbu o celkové situaci a pokroku klientů